Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Wednesday, November 19, 2014

.....

Assalamualaikum,

Belakangan ni, aku rasa aku makin jauh daripada dia.Aku merasakan aku makin lupa diri. Aku seolah-olah menjauhkan diri daripada dia. Walhal, dialah yang selalu menjadi peneman aku, selalu mendegar rintihan hati aku, dan selalu beri aku harapan.Dialah 'A', yang abadi dalam hati aku.

Sesungguhnya, di waktu kejatuhan aku, di waktu aku sedih kau tak pernah jauh dari aku Ya Allah.Tiada 'A' yang boleh mengisi ruang dalam hatiku ini ya Allah. Sejujurnya, aku tak pernah memberi cinta aku kepada mana-mana 'A' seperti yang digembar-gemburkan.Engkaulah 'A' yang sering bertakhta dalam hati aku.

Ya Allah, aku merayu kepadamu, peliharalah aku daripada kejahatan dunia. Peliharalah aku daripada setiap kemungkaran yang berlaku di dunia ini Ya Allah, aku rindu ramadan yang lalu. Aku rindu saat-saat aku menghabiskan masa-masa aku menghadapmu.Sesungguhnya, saat paling indah dalam hidup aku bila engkau membuka peluang dan ruang untuk aku menghadapmu.Terima kasih Ya Allah, aku percaya apa yang aku rasa ni pasti sukar untuk diungkapkan kepada orang lain kerana kemanisannya hanya engkau dan aku sahaja yang rasa.

Ya Allah, aku berjanji kepadamu, aku akan menjadi manusia yang taat akan perintahmu dan akan menjadi hambamu yang solehah.Insyaallah.... Aku rindu padamu Ya ALLAH... :'(

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)