Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Thursday, June 26, 2014

Perihal tentang aku yang korang tak tahu

Assalamualaikum,

First of all, boleh tak aku nak explain something before i go through the discussion. eceh discussion sgt.Ok, let me clear something ya.

To whom it may concern:

1.Hati aku memang susah nak dipaksa.Jadi, jantung, ginjal semua pun sama.Pendek kata, jangan kau cari nahas nak paksa dia. Kang dia collaborate sesama depa,naya kau.
2.kadang-kadang aku pun tak paham dengan diri sendiri, jadi apa segala yang aku pernah cakap it might be different from time to time. Aku jenis takde pendirian.Indeed
3.Memang. perasaan suka dan cinta tu tak boleh dipaksa.Tapi kalau Amar Baharin ajak aku bercinta, kau gila nak tolak?
4.Aku tak suka orang puji lebih -lebih.Cakap sekali dah. Tapi kalau Jep, hari-hari dia cakap memang sweet..hihi..pingsannn
5.Bajet bagus tu memang kepantangan aku. Kau rileks buat biasa kan da comelll...
6.Tak yah buat lawak bajet Johan.Aku memang tahu aku lagi kelakar...so wat?
7.Aku memang selalu perasan aku korea. kang aku pasan cantik kang muntah plak memasing..
8.Cinta aku terhadap Jep memang tak dapat disangkal lagi.Eh?
9.Ok,dah habis.Cukup-cukup la tu.Aku bukn Nora Danish pon.


Much love'
Ayoko

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)