Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Tuesday, May 14, 2013

Perihal aku


Assalamualaikum..

Ini adalah cetusan hati aku. Aku malas la nak update status kat fesbuk setiap kali aku buat itu ini, pastu perasaan aku ke atau pun aku tengah bengang ke.Serious, setiap perkataan yang kau dok tulis tu menggambarkan sebenarnya attitude korang.Dari menambahkan dosa manusia sekeliling, baik aku dok diam buat x reti.

Aku ada seorang kawan ni yang suka update status fesbuk kata makian kalo tengah drive atau pon sedang marah. Come on beb, lega ke kalau kau update status kat fesbuk? berapa ramai org boleh tolong kau? Dan yang paling tidak boleh blahnya, kawan aku yang lain rasa annoyed dgn status yang kawan aku buat tu. Sedikit sebanyak ini akan menimbulkan fitnah, betoi dak? Aku malas nak bg contoh, masing masing paham sendirik la. Selalu jadi kot.

Sebenarnya bukan ni yang aku nak highlightkan. Aku nak menceritakan tentang diri aku. Bunyi macam gebang dan perlu disepak kan?errmm aku paham yang manusia comel sering dianaktirikan..Errrr aku x cakap aku comel eh...aku diam je ni kot.

Well, aku sering dibenci oleh kaum lelaki. Aku pon x berapa nak paham kenapa dan mengapa aku dibenci oleh mereka..muka aku macam pondan ke yang depa dok menyampah kat aku ni. entahlah, kurang pasti pulak dari sudut tu. Tapi betol, kalau kau kawan dgn aku kompem ko jatuh cinta dengan aku sebab aku lovable kot.muahahhahaha.. sori terbangang plak di sini.

Aku smp skg x pasti sebab apa, tapi kalau sape yang aku 'tersombong' tu sori forever la.Muka aku nampak je kerek, tapi aku penyayang dan periang.aha.Sori again, bakul dah angkat aku pulak..muahahhaha. Aku x kesah la kalau kau nak cakap aku anti-sosial ke anti lelaki ke, itu hak korang la walaupun hakikatnya tidak. Masalahnye aku pemalu. Apa salah ke jadi pemalu?hah?dosa?hahaah teremo walaupun belum cukup bulan lg...hihi. So, aku da clearkan statement ni harap jgn sape misunderstood lg ckp aku berlagak or sombong.. sila tego, im frenly ok....damnnn puji diri lg..

Maafla, aku mmg suke syok sendiri walaupon takdak sapa baca entry ni. Well, it is normal to talk to yourself. Macam kau x penah?

Allryte,

Lili

No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)