Backgrounds & Polka Dot Backgrounds
-->

Monday, April 29, 2013

Menanti bidadara



Assalamualaikum..

Alhamdulillah hari ni masih bernafas seperti semalam dan sebelumnya.Setiap hari semakin meningkat usia dan muka aku pon semakin menunjukkan garis garis halus..statement aku bajet aku da 38tahun.So,aku feeling feeling makcik ke ape ni?yes,gaya memang dah ade,tu aku xnafikan.Kesah plak aku kan,tambah tambah lagi keje kat sektor kerajaan ni..i terima je komen membina hampa.

Owh, tell u wat, this week jadual sgt pack. Esok kene g pwtc utk book fair then sabtu ahad g pahang.N semalam aku baru balik dr Cameron.God, hectic nye jadual aku, feeling feeling wakil rakyat sedang berkempen plak aku ni.

N everyday, ramai pulak kawan aku yang nak kawen.Mana la aku x rasa bosan dan sunyi.Pastu soalan depa pass balik kat aku bila nak kawen.bo......ringggggggggg...aku tunggu bidadara kayanganla...xmuncul muncul masalahnye..haha.

Ok, let me clear about this ok..aku bukanlah memilih, bukan nak hensem ke kaya ke.tapi kalo muka cam izzue islam sape xnak kan?rezeki kot..haha..tak tak, makcik gurau je nak..the problem is, aku ni dahla perangai cam budak budak, x reti berfesyen, TERlebih tinggi, dan ilmu agama pon belum cukup pastu braces aku ni pon lg 2 tahun baaru boleh bukak,kang nak amek gamba kawen x tantekkk hee...Tido pon kadang kadang ditemani bonda sbb aku penakut( sometimes je).So, siapa yang sanggup?haha...Jadik, xpayah la hampa dok risau kan aku na..kalau ada jodoh ade la ye..heee



No comments :

Post a Comment

Time Kacehh sebab udah baca ini entry:)